Dag 17 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

06 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

De dag begonnen met een game drive, hebben niet veel dieren gezien alleen paar zebra's, giraffen, impala's, buffalo's. Rond 2 uur zijn we naar een bibliotheek geweest voor kinderen en daar hebben we een rondleiding gehad in hun tuin die ze hebben gemaakt en de bibliotheek was klein maar goed gemaakt. Ik heb met paar kinderen gelezen en getekent, ze waren zo blij, was leuk om te zien en volgende maand gaan we weer terug :).
En zijn net klaar met avondeten. De familie had gekookt vandaag, was erg lekker! Aardappelpuree met erwtjes en maïs en salade en worst.
Dat was het voor vandaag, morgenvroeg weer game drive om 07:00 uur.
Fijne avond x

• 06 Juni 2016 - 21:16

Aaltje:

Niet veel dieren het zijn er nogal wat.
    Goed bezig ,,,en dan zeggen over een maand nog een keer , he bofkont maak ons is niet zo jaloers xx
    fijne avond en voor straks slaap lekker dikke kus van je tante

• 06 Juni 2016 - 21:18

Aaltje:

Ik ga morgen 2 overnachtingen in Berg en Dal met Tonny
    In een leuk hotel hopen wij, dus tot over 3 daagjes ,misschien kan ik ook op mijn gsm reageren doei doei