Dag 21 en 22 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 21 en 22 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 21 en 22

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

11 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Gisteren hebben we in de ochtend tot in de middag een spel gedaan met de paarden en dat was soort van stoelen dans, was zo leuk en grappig. Daarna waren we naar bushcamp gegaan om ons klaar te maken voor op stap te gaan. Hebben eerst met z'n alle braai gegeten was erg lekker en gezellig. En waren daarna naar Sleepers gegaan, was een hele rare maar leuke avond hahaha.

En vandaag heb ik in de ochtend een waterfall hike gedaan. Was zo mooi en rustgevend :). Heb alleen niet gezwommen wat ik wel wou doen maar ik vond het water veeeelste koud :p. Toen we terug waren bij bushcamp heb ik nog even geslapen want was kei moe en s' avonds hebben we movie night gehad, en daar ben ik net van terug. Nu lekker slapen. Goodnight iedereen x

  • 12 Juni 2016 - 14:45

    Aaltje:

    Je bent goed bezig xx

  • 12 Juni 2016 - 19:55

    Francoise:

    ik ben blij met je verhalen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 6983

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: