Dag 32 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 32 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 32

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

21 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag hebben we eerst game drive gedaan, hebben zebra's, giraffen, gnoe's, impala's, en wrattenzwijnen gezien en wij noemen de wrattenzwijnen de familie pumba ;p. En dat was het wel zo'n beetje wat we aan dieren hadden gezien.
Daarna hadden we rust van ongeveer 10:00 uur tot 13:30 uur. En wij waren met de nederlanders hier ;p even gaan shoppen ergens waarvan ik de naam vergeten ben, maar bij dat plaatsje heb ik wel weer 2 leuke dingen gekocht voor mijn ouders dus dat zien ze pas als ik thuis ben ;p. En zijn rond 15:00 uur terug gelopen naar de stallen, was ongeveer 30 tot 45 minuten lopen. Daarna zijn we de paarden gaan zadelen rond 18:00 uur en toen hebben we een avondrit gemaakt met heel de groep, was mooi om de maan te zien en hebben ook een zebra en een waterbok gezien :). En nu lig ik in bed en ga ik zo slapen want ben moe.

Fijne avond iedereen nog x
En alvast slaaplekker :)

  • 21 Juni 2016 - 21:21

    Papa:

    Wij, ouders van onze dochter Denise, zouden het erg op prijs stellen als we niet nog 4 weken moeten wachten om te weten te komen wat onze dochter voor ons heeft gekocht in het verre Zuid Afrika.
    WIJ WILLEN HET WETEN, EN WEL NU!!!



    (Grapje, hou het maar lekker geheim, vinden wij veel leuker)
    Slaap ze, wij doen geen oog dicht van nieuwsgierigheid!!!

Tags:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 6966

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: