Dag 35 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 35 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 35

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

24 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag was het fun friday. Ik heb zonder zadel op Yakima gereden en ging kei goed totdat.. Shannon Yakima liet schrikken en ik van Yakima viel. Gelukkig een zachte landing gehad :). En daarna gewoon weer door gereden maar daarna ging ik galopperen en toen schrok Yakima weer ergens van en ging er van door maar ik had mezelf op het paard kunnen houden #yeaah :). Toen we klaar waren met rijden was ik met Lis haar ouders en Lis gaan lunchen bij Icecream Dream en daarna doorgereden naar vrienden van de ouders en daar even gedronken. En toen zijn we gaan avond eten bij The Hat & Creek, was heeerlijk en gezellig :). En nu lig ik in bed en heb ik geen idee wat ik de rest van de avond ga doen ;p. En morgen naar Krugerpark met Lis en haar ouders :).

Fijne avond iedereen en alvast slaaplekker x

  • 24 Juni 2016 - 22:48

    Aaltje:

    Jawel effe met tante Aaltje geskypt, voor de eerste keer harstikke leuk toch
    doei lieverd lekker slapen voor straks xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 6969

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: