Dag 36 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 36 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 36

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

25 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag naar krugerpark geweest met de ouders van lis en lis. Was leuk, hebben weer veel dieren gezien. Hebben bijna de big 5 gezien op de luipaard na :(. En hebben ook giraffen, nijlpaarden, krokodillen en veel meer gezien :). Me geheugenkaart van mijn camera zit al helemaal vol, gelukkig heb ik er nog 2 bij me. Daarna zijn we rond 18:30 uur bij een italiaans restaurant gaan eten, ik had lekkere pizza :). En daarna terug gegaan naar bushcamp even bij kampvuur gezeten en afscheid genomen van de ouders van lis. En hebben ook een hyena gezien bij bushcamp was mooi om hem te zien drinken bij de waterhole. Nu lig ik in bed en ga ik even muziek luisteren. Morgen een vrije dag dus lekker uitrusten. En heb leuke dingetjes gekocht voor mijn broer en z'n vriend :) jullie krijgen het pas te zien als ik thuis ben ;p.

Fijn weekend iedereen x
Ps. Ik zet morgen de foto's van krugerpark op mijn facebook.

• 26 Juni 2016 - 15:19

Aaltje:

Heel mooie foto's denise
    en wat ga jij je ouders en je broers weer verwennen
    liefs tante Aaltje