Dag 41, 42, en 43 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 41, 42, en 43 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 41, 42, en 43

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

02 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Donderdag zijn we eerst begonnen met een game drive, hebben giraffen gezien en hele mooie vogels :). Rond 11:00 uur waren we naar de stallen gegaan. En heb ik mijn eerste springles gehad, op zich ging het wel goed met Yakima hahah.
S' avonds hadden we lekker gegeten en besproken wat we zouden doen met fun friday.

Vrijdag zijn we naar de stallen geweest en heb ik op Savannah gereden, was leuk :). We hadden ook geluncht bij de stallen en dat was heerlijk. S' avonds gingen we klaar maken voor avond Sleepers. We hadden een soort van wijnproeverij gehouden hahah was erg leuk en gezellig, daarna waren we rond 19:30 uur naar Sleepers gegaan om te eten. Ik had een Midnight Special Burger en die was heeerlijk. En we waren rond 00:30 uur weer thuis. Dus was een leuke dag.

En vandaag heb ik fotos gemaakt van iedereen tijdens de rhino warrior protrack, ze moesten een obstakelparcours rennen met modder en water etc. Was leuk om te zien :), daarna waren we naar een markt geweest van de vriendin van Ryan. En was gezellig, heb een mojito gehad en heb weer een armbandje gekocht :). En nu zit ik op me kamer even rusten want ben moe hahha. En voor vanavond heb ik nog geen idee wat ik ga doen.

Fijne avond iedereen en een fijn weekend ! X