Dag 51 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 51 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 51

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

10 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Het was een leuke zondag. We zouden eigenlijk naar mariepskop gaan maar het was te bewolkt dus dat was jammer. Maar ik ben met paar meiden Danielle, Mitchyka, Justine en Lina naar Sleepers geweest om te lunchen en het was erg gezellig en het eten was weer heerlijk, ik had deze keer een chicken, bacon & ceaser salad en een cola gehad en een milkshake vanille gehad :). Toen we terug waren heb ik de films 2 guns en white house down gekeken :). En ga zo slapen. Dus dit was mijn laatste zondag. Want volgende week zondag vertrek ik naar huis :(.

Slaaplekker x

  • 10 Juli 2016 - 21:17

    Aaltje:

    Geniet er nog maar van dan
    voor straks Slaap lekker dikke kus xx

  • 10 Juli 2016 - 21:18

    Liesbeth :

    Wat gaat dat snel nog maar 1 weekje en dan ben je al weer terug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 6978

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: