3e dag bij ADHS - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu 3e dag bij ADHS - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

3e dag bij ADHS

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

23 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag naar de paardenstallen geweest om te rijden. Voor het eerst heb ik op een paard gereden, wel langzaam omdat ik eerst de basis dingen moet leren, maar morgen gaan we verder paardrijden jeeej :). Mijn goal is om binnen deze 2 maanden te springen, ben benieuwd of dat gaat lukken ;p.
Verder hebben we een game drive gedaan en hebben we weer zebra's, impala's en giraffen gezien.
En vandaag heeft de familie Thomson gekookt voor iedereen, was heel erg lekker en mijn groepje moet woensdag koken.

Dat was het voor vandaag. Dalijk lekker slapen want moeten morgen vroeg er uit voor de ochtend safari :).

Doeei xxx

• 23 Mei 2016 - 21:10

Papa:

Morgen weer paardrijden.... heb je wel genoeg kwartjes bij voor in de automaat. Met een paardje van de C&A kun je niet springen, ook niet na 2 maanden.
    SUCCES en val er niet van af.