Dag 20 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

09 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

De dag begonnen met een game drive. Hebben giraffen, zebra's, gnoe's, steenbokken, kudu's gezien, dus dat was leuk :).
Wij zijn rond 11:30 uur naar de stallen gegaan en hebben een bosrit gemaakt, was erg rustgevend :).
Daarna zijn we terug naar bushcamp gegaan en heb ik even aan school gewerkt en op bed gelegen ;p.
En net hebben we pastasalade gegeten was super!.
Nu naar me bed, denk nog even muziek luisteren en dan morgen om 08:00 uur uit me bed en dan gaan we om 09:00 uur naar de stallen #FridayFunDay whoopwhoop :)

Goodnight alvast x

• 09 Juni 2016 - 20:44

Papa:

Veel plezier morgen en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
    Xxx

• 09 Juni 2016 - 22:03

Aaltje:

Leuke dagen gehad zie ik.
    ben net terug van 3 daagjes Berg en Dal
    welterusten voor dadelijk en morgen gezond weer op dag lieverd xx