Dag 46 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 46 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 46

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

05 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag hebben we tijdens de game drive impala's, koedoe, wrattenzwijnen, giraffen en een hyena gezien :). Dus dat was weer leuk. Toen we terug waren bij bushcamp ben ik niet mee gegaan naar de stallen want ik heb zo'n irritante pijn in me bovenbuik, en het is nog steeds niet over dus ik hou maar even rust, dus ik heb films gekeken en me koffer beetje opgeruimt. Ik weet niet zeker of ik morgen naar de stallen ga dus dat kijk ik nog even. En Maxime en ik hebben vanavond appelflappen gemaakt en ze smaakte goed :). En nu zit ik al even bij het kampvuur maar ga zo naar bed.

Fijne avond ! x


  • 05 Juli 2016 - 20:28

    Aaltje:

    hehe is het een beetje teveel van het goeie
    veel plezier vanavond en geniet van je appelflappen
    xx

  • 05 Juli 2016 - 20:30

    Aaltje:

    Ons Monique vertrekt zo terug naar Nederland en dan gaat ze naar een Safe-House in Amsterdam voor een paar maanden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 6955

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: