Dag 52 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 52 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 52

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

11 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Ik ben vandaag niet naar de stallen geweest, omdat ik een stagebedrijf wilde mailen en alvast beetje mijn spullen opruimen die ik niet meer gebruik. Ik ben om 16:00 uur meegegaan met game drive, en dat was erg leuk want heb nu voor de 2e keer een leeuw gezien en deze keer had deze leeuw een dode buffel bij zich liggen die hij afgelopen nacht heeft gedood. Dus dat was wel mooi om te zien. Toen we terug waren om 19:00 uur heb ik eerst even op bed gelegen even opwarmen en muziek geluisterd. Rond 19:45 uur gingen we eten en de familie heeft heerlijk gekookt. En nu lig ik in bed en ga ik zo slapen want morgenvroeg gaan we om 07:00 uur beginnen met de game drive :).

Fijne avond x
En alvast goodnight.

  • 12 Juli 2016 - 11:11

    Aaltje:

    Veel plezier vandaag xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 6976

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: