Dag 19 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 19

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

08 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

En nu het verslag van vandaag.
Eerst in de ochtend naar de stallen geweest, heb voor het eerst gegalopeerd op Yakima :) was zo leuk! En daarna heb ik nog gekeken naar andere hoe die aan het springen waren. Daarna zijn we naar bushcamp geweest en hebben wij vandaag gekookt. Groente lasagne, was lekker. En zijn rond 18:30 uur begonnen met de game drive. We zijn daar net van terug en hebben alleen impala's en steen bok gezien.
En nu lig ik in bed. Straks weer fijn slapen. Dus dat was mijn dag weer voor vandaag, wat gaat de tijd snel zeg...

Fijne avond iedereen en alvast goodnight x

  • 08 Juni 2016 - 23:17

    Roy Geraerts:

    Was ik daar? Had jou niet gezien hoor.
    Als je maar geniet en lkkr alles tot
    Je neemt dadelijk wil je niet meer terug. Ik ben er blijkbaar al. Hahahah

  • 09 Juni 2016 - 22:05

    Aaltje:

    En niet eraf gevallen van je horse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 7002

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: