Dag 50 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 50 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 50

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

09 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

De dag begon goed. Ik ging ontbijten en zag meteen een giraf bij de waterpoel. Daarna waren we om 09:00 uur naar de mountaindogs en dat was erg indrukwekkend, maar het gaat steeds beter met de honden daar alleen de organisatie HALO helpt de mensen daar om om te gaan met honden en hoe ze die moeten verzorgen etc. dus dat was een leuke ochtend/middag. Toen we daar klaar waren zijn we naar de farm geweest van Ryan's vriendin en heb ik weer een armbandje gekocht :). Toen zijn we terug gegaan naar bushcamp en hebben we ons klaar gemaakt voor capture the flag,was super leuk, en dalijk douche want ben vies en zit onder de chocolade want dat deden we op onze gezicht voor camouflage hahha. En dalijk douche en dan beginnen aan de braai en na de braai denk ik naar bed en morgen naar mariepskop naar de mountain met iedereen :)

Fijne avond iedereen!

  • 09 Juli 2016 - 22:19

    Aaltje:

    OOO ik wil er ooknaartoe, wat leukallemaal

    Voor straks slaap ze en morgen weer Gezond op ..dikke kus je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 7005

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: