Dag 53 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 53 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 53

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

12 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Ik ben vannochtend toch niet mee geweest op game drive, want was door de wekker heen geslapen en daardoor te laat wakker was om mee te gaan. Maar vond het niet heel erg want was daarna weer meteen in slaap gevallen en werd om 09:30 uur weer wakker. Maar had niks gemist want ze hadden niet veel dieren gezien, althans geen interessante dieren.
We gingen rond 10:30 uur naar de stallen en vandaag heb ik op Elliot gereden tijdens de trail, en tijdens de trail hebben we 2 giraffen zien rennen want die schrokken van ons dus dat was leuk om mee te maken. En toen we weer terug waren bij bushcamp hebben wij gekookt, hele lekkere macaroni met kaas, tomaat en ui :) en nu lig ik in bed en ga ik zo slapen.

Fijne avond x

  • 12 Juli 2016 - 22:40

    Papa:

    He slapert, wakkerworre wakkerworre, wakkerworre.
    Souvenieridee: echte zuidafrikaanse koebel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 7007

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: