24e Dag - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu 24e Dag - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

24e Dag

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

13 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vanochtend zijn we eerst naar de stallen geweest. Hebben het personeel meegeholpen de stallen uit te mesten en de paarden lunch gegeven en medische zorg gegeven dus dat was eens wat anders. En vanaf nu gaan we dit iedere maandag, woensdag en vrijdag doen om het personeel mee te helpen :). Ik heb vandaag les gehad van Maud, die kan erg goed les geven en Elliot deed het ook goed :).
Daarna zijn we rond 16:45 uur begonnen met de game drive. Hebben niet veel gezien alleen impala's, kudu, hoorde een leeuw maar zagen hem niet en apen.
Vandaag had de familie heel lekker eten gekookt, weet niet precies wat het was maar iets met rijst, groente en een saus met kip :). En ik ga nu nog even muziek luisteren en dan slapen, morgen weer game drive om 06:30 uur.
Fijne avond iedereen!

• 13 Juni 2016 - 20:52

Aaltje:

Was weer een leuke en drukke dag
    fijne avond
    slaap lekker straksxxx