Dag 25 bij African Dream Horse Safari - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 25 bij African Dream Horse Safari - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 25 bij African Dream Horse Safari

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

14 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

De dag begonnen met een zon haha gister was het echt klote weer. We zijn eerst begonnen met een game drive, was koud. Hebben niet veel dieren gezien. Daarna zijn we naar de stallen geweest, heb een bosrit gemaakt op Yakima :), alleen heb zo'n spierpijn en me rug deed zeer maar voor de rest gaat het goed.
En daarna toen we terug waren heb ik even foto's gekeken en filmpjes van me verjaardag en festivals ;p.
Nu zitten we bij het kampvuur en dalijk heeft bungalo 1 hamburgers gemaakt #jammiee ze zijn bijna klaar want heb honger.
Nog een fijne avond iedereen!

  • 14 Juni 2016 - 19:55

    Aaltje:

    haha gisteren bij ons ook ,om de haverklap een bui ,ik was weer zeiknat voor de zoveelste keer
    Nou eet ze en een fijne avond
    dikke kus je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 7011

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: