Dag 26 en 27 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 26 en 27 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 26 en 27

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

16 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Gister hebben we eerst paard gereden. Ik had op Tau gereden en had les gekregen van Laurie, was leuk :). Daarna hadden we rond 16:00 uur game drive, hadden een grote groep olifanten gezien met kleintjes erbij, was schattig om te zien. En hebben nog Impala, kudu, gnoe gezien. En s'ávonds had bungalow 3 gekookt.

En vandaag heb ik een relax dagje. Ik ben vanochtend eerst na de Spa geweest. Heb een rug en nek massage gehad voor 30 minuten, was zo fijn dat ik half in slaap viel. Daarna hebben we daar geshopt, heb een nieuwe tas gekocht en 2 armbandjes. Toen we klaar waren met shoppen hebben we daar ook geluncht, ik had een panini bacon, met kaas sla en friet, was erg lekker en vulde goed.
En zijn net terug bij bushcamp. En vanavond koken wij en wij maken spaghetti bolognese #jammiee :) en dat was het wel weer voor vandaag.

Morgen hebben we Friday Fun Day :) heb er zin in.

Nog veel plezier vandaag iedereen! x

  • 16 Juni 2016 - 16:04

    Aaltje:

    Je hebt het weer leuk gehad lees ik weer.
    Geniet er maar van xx

  • 16 Juni 2016 - 17:40

    Papa:

    Het was weer echt genieten deze week merk ik wel.
    Schitterende foto's op feestboek, mooie souvenirs gekocht, kortom echt een zware stage...... uhumm!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 7008

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: