Dag 28 en 29 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 28 en 29 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 28 en 29

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

18 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Gister was een hele leuke dag. Hebben een obstakel parcour gedaan met de paarden. Hadden 2 teams en de snelte team won. En mijn team had verloren helaas maar ik had op Candle gereden en dat was leuk :). Daarna gingen we terug naar bushcamp om klaar te maken voor avondje Sleepers. Ik had ook nog even geskypt met ons mam maar wifi werkte niet echt mee helaas. We hadden in de avond een braai gemaakt, was weer erg lekker en gezellig :). En we zijn rond 21:00 uur naar Sleepers gegaan en waren om 02:00 uur terug, was een leuke dag :).

En vandaag heb ik uitgeslapen tot 10:30 uur. We zijn rond 13:30 uur naar painball gegaan, was best leuk alleen ik werd meteen in de eerste 5 minuten tegen me mond geschoten en het smaakte zo vies en was erg pijnlijk maar uiteindelijk was het best leuk. En toen zijn we naar bingo gegaan voor een goed doel, was ook gezellig en eten was erg lekker :). En we zijn net terug bij bushcamp, dus ik ga zo slapen want ben moe ;p.

Goodnight everyone en een fijn weekend! x


  • 19 Juni 2016 - 11:43

    Aaltje:

    Je hebt er maar druk mee, maar als je maar geniet ook van die painbal in je snoet hihi
    Hopleijk heb je goed geslapen xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 7013

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: