Dag 30 en 31 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 30 en 31 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 30 en 31

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

20 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Zondag was ik vergeten me blog te schrijven hahah, dus doe ik het nu. Gister had ik een rustdag gehad dus niet heel specaal ;p. Heb aan school gewerkt en heb geskypt met mijn ouders, was weer leuk!. Voor de rest heb ik niet veel gedaan eigenlijk.

Vandaag zijn we naar de stallen gegaan voor de grasbalen. Hebben de grasbalen van de truck overgeplaatst naar de auto's om ze naar de stallen de brengen voor de paarden, was zwaar maar leuk ;). Daarna is iedereen nog gaan paardrijden maar ik niet want ik voelde me niet lekker :(, maar het gaat beter nu. Heb alleen last van hele erge hoofdpijn. En rond 17:00 uur hadden we game drive. Hebben olifanten, impala's en hyena's gezien :). En ben net klaar met avondeten, de familie had lekker gekookt :). En ga zo slapen want ben kapot moe.

Fijne avond iedereen x

  • 20 Juni 2016 - 21:15

    Aaltje:

    Gauw beter worden he ,ik zit in Sneek, als ik met jou kan skypen , proberen en wanneer
    dikke kus je tante xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 7010

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: