Dag 44 en 45 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 44 en 45 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 44 en 45

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

04 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Gister een rustige zondag gehad. Heerlijk uitgeslapen. En had de was gedaan want dat was weer nodig. En ik heb paar films gekeken, date & switch, pitch perfect 1, en two night stand. Waren leuke films :). Ik had ook geskypt met mijn ouders en dat was weer erg leuk en gezellig, en volgens mij kunnen ze niet wachten totdat ik weer thuis ben ;p. En rond 22:30 uur kwam er weer een hyena op bezoek hahah, hij liep weer rond en lag weer tegen onze deur aan. Volgens mij vind ie het wel leuk hier :p.

En Vandaag zijn we naar de stallen geweest en heb ik les gekregen van Danielle, en met hulp van Laurie, was een leuke les op Bafana :). Daarna hadden we lunch en na de lunch zijn we op trail gegaan en ik ging weer op Yakima (ik hou van Yakima) :). Was een leuke bosrit, hebben zebra's, koedoe en impala's gezien.
We zijn rond 16:45 uur begonnen met game drive. Was ook weer leuk, hebben een grote groep olifanten gezien en impala's en een soort van kat ben even de naam kwijt hahah. Toen we terug waren hadden we heerlijk eten gemaakt door Tash :). En nu lig ik in bed en ga ik zo slapen want ben moe.

Fijne avond iedereen x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 6996

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: