6e Dag in African Dream Horse Safari - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu 6e Dag in African Dream Horse Safari - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

6e Dag in African Dream Horse Safari

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

26 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vanochtend begon de dag met een beetje regen maar tijdens de game drive was het gestopt. De dieren die we zagen waren allemaal hetzelfde als de vorige dagen maar vanochtend hebben we ook een luipaard gezien yeaah :) . En in de middag zijn we naar de stallen gegaan om eerst alles op te ruimen in de zadel/hoofdstellen kamer en de arena steen vrij te maken voor de show 4 juni. Toen dat klaar was zijn we gaan lunchen en daarna een bosrit gemaakt. Ik heb vanmiddag op het paard Bafana gereden, ging op zich we goed. Maar mijn favoriete paard is tot nu toe toch wel Dave :).
En zijn net klaar met eten, maar ik ga zo slapen want ben kei moe.

Fijne avond iedereen, byebyee!

  • 26 Mei 2016 - 21:04

    Papa:

    Hoe kunnen jullie zien dat het dezelfde dieren waren als de voorgaande dagen??
    Volgens mij waren het toch andere.....;) ;)

  • 27 Mei 2016 - 11:07

    Aaltje:

    Weer een leuke dag om, gr tante Aaltje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 7028

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: