8e Dag - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu 8e Dag - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

8e Dag

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

29 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Gister ochtend zijn we naar een boerderij geweest om snare's te zoeken. We hebben er 3 gevonden dus dat is mooi. Daarna hebben we daar geluncht en rond gekeken in winkeltjes. In de middag heb ik niet veel gedaan, beetje muziek gedownload en muziek geluisterd.
En ik was om 18:30 uur in slaap gevallen tot 07:30 uur, dus ik ben weer helemaal wakker hahah.

En vandaag de 9e dag weet ik nog niet wat ik ga doen. Denk beetje rusten en laptoppen.

  • 29 Mei 2016 - 10:56

    Aaltje:

    Weer een leuke dag gehad zie ik, en een beetje rusten op tijd mag ook, fijne zondag lieverd

  • 29 Mei 2016 - 12:47

    Christel:

    Leuk dat we zo een beetje met je mee mogen reizen Denise! Maarre... wat is/zijn "snare's fe" ?
    Fijne zondag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 7031

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: