Dag 33 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 33 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 33

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

22 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Ik ben vandaag niet naar de stallen geweest want heb aan mijn project gewerkt en die is af dus kan ik morgen op sturen naar me mentor :). En hebben geen game drive gedaan vandaag. Maar heb wel een groep gnoe's gezien toen ik bij de waterhole buiten zat en nog 2 impala's gezien en de familie pumba :).
Ik heb vandaag ook lekker geslapen tot 11:00 uur, want had heel slecht geslapen vannacht. En heb in de middag de film concussion gekeken maar die moet ik nog afkijken maar tot nu toe is het een leuke film. Daarna hebben wij gekookt en hadden wraps gemaakt was erg lekker weer. Net heb ik even oude foto's gekeken en nu ga ik slapen.

Goodnight x

  • 22 Juni 2016 - 22:38

    Papa:

    Goed gedaan jochie....laat nu de vakantie maar komen.
    Geniet.....



    Maar drink met mate!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 6997

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: