Dag 39 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 39 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 39

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

28 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

De 2e dag van ponycamp zit er weer op, was een drukke dag en heb vandaag wel gelukkig paard gereden en deze keer op Lui, en gingen op een outride (bosrit) en dat was leuk en rustig.
Toen hebben we mee geholpen om alles klaar te zetten voor de filmavond en daarna waren wij terug gegaan naar bushcamp.
En ben nu een film aan het kijken en daarna ga ik slapen.
Ik hoop dat ik deze keer wel goed slaap want afgelopen nacht werd ik wakker gehouden door 5 hyena's die hier aan het rond rennen waren en eentje lag zelfs tegen onze deur aan hahah.

Alvast slaaplekker iedereen! x

  • 29 Juni 2016 - 12:40

    Aaltje:

    Hoei wa akelig
    Maar probeer vanavond maar beter te slapen.
    Ik ga volleyen en daarna hebben we een uitstapje
    vanwege de laatste avond voor de .
    Plukdedag/Carpediem xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 7001

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: