Dag 40 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 40 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 40

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

29 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

De 3e dag van ponycamp zit er op. Het was een drukke dag want de kinderen en de rest van onze groep waren op een trail (bosrit) en toen kwamen in een keer 3 paarden naar de stallen gerent want er waren kinderen er van af gevallen en toen sloegen alle paarden op hol dus dat was me een dag, uiteindelijk is wel alles goed gekomen :). Daarna hebben we alles opgeruimt en zijn we terug gegaan naar bushcamp. Ik was niet mee gegaan op game drive want dat haalde ik niet meer maar ik ga morgenvroeg wel weer. Toen heb ik gedoucht en de film 22 jumpstreet gekeken en een stuk van de film Southpaw en die moet ik nog afkijken. en vanavond hadden wij gekookt spaghetti bolognese, iedereen vond het erg lekker :). En dit was mijn dag voor vandaag.

Fijne avond iedereen en alvast weltrusten x