Dag 48 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 48 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 48

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

07 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

De game drive vanochtend was leuk. We hebben veel giraffen gezien ook met kleintjes, en zebra's, impala's en gieren. We hebben ook een dode impala gevonden die waarschijnlijk door een andere impala was gedood. En een kameleon hadden we ook gezien was mooi om te zien :). En ben vandaag weer niet naar de stallen geweest omdat ik druk bezig ben geweest met een nieuwe stageplek zoeken en die heb ik gevonden en me mentor heeft het goed gekeurd dus dan kan ik ze gaan mailen.
Ik heb ook nog 2 films gekeken, Last Night en Search Party, maar ik vond ze niet echt heel leuk hahah.
Vanavond hadden we een braai gemaakt, was erg gezellig en leuk met iedereen maar het was wel heel erg aan het waaien en het was koud :(. En net nog even met een paar meiden rond kampvuur gezeten en liedjes gezongen.
Nu ga ik slapen, slaaplekker iedereen x