Dag 13 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

02 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag hebben we in de ochtend game drive gehad, was niet veel te zien eigenlijk. En daarna heb ik aan school gewerkt. Ik ben vandaag ook niet naar de stallen gegaan. Want had een slechte nacht gehad en wou aan school werken. Ben vanacht ongeveer 5 keer gestoken door een mug en daardoor kon ik niet slapen. Dus ik ga vanavond op tijd naar bed want ben best wel moe.
En vanavond maken wij (bungalo 2) taco's :) #jammiee
Dat was mijn dagje zo ongeveer wel, niet heel spannend ofzo :p

Fijne avond iedereen! x
Ps. Succes in dat regenland daar hihii

  • 02 Juni 2016 - 19:25

    Aaltje:

    Een lekker dagje rust is ook goed ,heb je geen klamboe
    voor straks slaap zacht zonder muggen
    plukdedag/carpediem

  • 02 Juni 2016 - 22:33

    Aaltje:

    Jij zit helemaal aan de andere kant van Afrika van ons Monique die zit in Changes MHC saffron house 22 Balers way -------- sunset beach in Cape Town vlakbij Kaapstad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 7045

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: