Dag 14 bij ADHS - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu Dag 14 bij ADHS - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Denise Geraerts - WaarBenJij.nu

Dag 14 bij ADHS

Door: Denise Geraerts

Blijf op de hoogte en volg Denise

03 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag een drukke dag gehad. Vanochtend om 09:00 uur naar de stallen gegaan en zijn daar gebleven tot 17:45 uur. Hebben alles klaar gezet voor de show morgen en de paarden gewassen, stenen opgeruimt, de jump arena en de warm up arena klaar gemaakt. Dus was een drukke maar leuke dag vandaag. Ben wel kapot moe dus ik denk dat ik heeel vroeg in bed lig.
En ik heb geen idee wat ik ga eten als avondeten maar dat zie ik nog wel haha ;p.

Iedereen nog een fijne avond en alvast slaaplekker x
Ps. Nog een fijn en leuk weekend iedereen!

  • 03 Juni 2016 - 19:17

    Mam:

    Nou druk bezig geweest, voor de grote dag morgen.
    Ben benieuwd ,maar het zal een gezellig dagje worden.
    Smakelijk eten voor straks.
    Slaap lekker......Grt, pap en mam xxxx




























  • 03 Juni 2016 - 22:30

    Aaltje:

    Zeker een druk dagje gehad, maar wel voldaan zeker
    Wij ook , eerst een gesprek in Tilburg, daarna saampjes ergens in Tilburg wat gegeten.
    Daarna naar Kaatsheuvel gereden en daar op een park gewacht op Romy haar avond 3 daagse
    ze heeft het gehaald dus een eheleboel snoep van haar familie en een medaille . Toen tegen 20.30 weer naar dommelen toe gereden. net thuis een telfoontje van ons Monique,
    dus voor dadelijk slaap zacht , en plukdedag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

19 jaar, Ik woon in Dommelen

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 7020

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: